Estime de soi et contextes de scolarisation chez des élèves à haut potentiel
Tallennettuna:
Julkaisussa: | Revue québécoise de psychologie n° 2 |
---|---|
Päätekijä: | Courtinat-Camps, Amélie. |
Muut tekijät: | Léonardis, Myriam de, 1956-, Massé, Line. |
Aineistotyyppi: | Numéro de revue thématique |
Kieli: | Français |
Julkaistu: |
2009.
|
Aiheet: | |
Liittyvät tietueet: | Sisältyy julkaisuun:
Revue québécoise de psychologie |
Samankaltaisia teoksia
-
Modalités de scolarisation et estime de soi d’élèves en situation de handicap
Tekijä: Chevallier-Rodrigues, Émilie.
Julkaistu: 2021 -
Modalités de scolarisation et estime de soi d’élèves en situation de handicap
Tekijä: Chevallier-Rodrigues, Émilie.
Julkaistu: 2020 -
Modalités de scolarisation et estime de soi d’élèves en situation de handicap
Tekijä: Chevallier-Rodrigues, Émilie.
Julkaistu: 2021 -
Modalités de scolarisation et estime de soi d’élèves en situation de handicap
Tekijä: Chevallier-Rodrigues, Émilie.
Julkaistu: 2020 -
Estime de soi chez des élèves scolarisés en classe d'inclusion scolaire (CLIS)
Tekijä: Chevallier, E.
Julkaistu: 2015