Réencastrer l’usage des agences de communication en période électorale : ethnographie de deux campagnes législatives françaises
Gorde:
Argitaratua izan da: | Politiques de communication n° 13 |
---|---|
Egile nagusia: | Desrumaux, Clément, 19..- |
Formatua: | Numéro de revue thématique |
Hizkuntza: | Français |
Argitaratua: |
2019.
|
Gaiak: | |
Antzeko dokumentuak: | Item nagusiaren sarrera:
Politiques de communication Formulario gehigarria: Réencastrer l’usage des agences de communication en période électorale : ethnographie de deux campagnes législatives françaises |
Antzeko izenburuak
-
Réencastrer l’usage des agences de communication en période électorale : ethnographie de deux campagnes législatives françaises
nork: Desrumaux, Clément, 19..-
Argitaratua: 2019 -
Communication des collectivités locales et des candidats en période électorale
nork: Deporcq, Dominique.
Argitaratua: 2006 -
Campagne electorale
Argitaratua: 1992 -
Communiquer en période électorale
nork: Thavez-Pipard, Dominique.
Argitaratua: 2007 -
Publicitor : publicité offline & online : TV, presse, Internet, mobiles, tablettes...
nork: Baynast, Arnaud de.
Argitaratua: 2014