Theorical issues in reading comprehension : Perspectives from cognitive psychology, linguistics, artificial intelligence and education

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal: Spiro, R.-J.
Autres auteurs: Bruce, B.-C., Brewer, W.-F.
Support: Livre
Langue: Anglais
Publié: Hillsdale : Lawrence Erlbaum, 1980.
Sujets:
LEADER 00911nam a22002897a 4500
001 37497
008 960401s1980 xxe ||| |||| 00| 0 eng d
041 0 |a eng 
100 |a Spiro, R.-J. 
245 1 0 |a Theorical issues in reading comprehension :  |b Perspectives from cognitive psychology, linguistics, artificial intelligence and education   |c R.-J. Spiro, B.-C. Bruce, W.-F. Brewer. 
260 |a Hillsdale :  |b Lawrence Erlbaum,  |c 1980. 
300 |a 586 p. 
650 |a Lecture  |x Aspect cognitif. 
650 |a Dialectologie. 
650 |a Syntagmatique. 
650 |a Analyse du discours. 
650 |a Acquisition du langage. 
650 |a Communication orale. 
650 |a Communication écrite. 
650 |a Lecture  |x Compréhension. 
650 |a Mémoire sémantique. 
650 |a Psycholinguistique. 
700 |a Bruce, B.-C. 
700 |a Brewer, W.-F. 
993 |a Livre 
994 |a BC 
997 |0 37497