Teaching language : from grammar to grammaring

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal: Larsen-Freeman, Diane.
Support: Livre
Langue: Anglais
Publié: Boston : Heinle Cengage Learning, cop. 2003.
Collection: TeacherSource
Sujets:
Autres localisations: Voir dans le Sudoc
LEADER 01170nam a22002537a 4500
001 390381
008 150413s2003 xx ||| |||| 00| 0 eng d
020 |a 9780838466759 (br.) 
020 |a 0838466753 (br.) 
041 0 |a eng 
082 |a 372.65 
100 1 |a Larsen-Freeman, Diane. 
245 1 0 |a Teaching language :  |b from grammar to grammaring   |c Diane Larsen-Freeman,... 
260 |a Boston :  |b Heinle Cengage Learning,  |c cop. 2003. 
300 |a 1 vol. (X-170 p.) ;  |c 24 cm. 
490 0 |a TeacherSource 
504 |a Bibliographie p.156-170 
505 1 |a Ch. 1. Defining language and understanding the problem Ch. 2. Challenging conceptions of grammar Ch. 3. The dynamics of language (grammaring) Ch. 4. The three dimensions Ch. 5. Rules and reasons Ch. 6. The grammar of choice Ch. 7. The grammar of discourse Ch. 8. Learning grammar : Insights from SLA Research and consciousness-raising Ch. 9. Output practice and procedures Ch. 10. Feedback Ch. 11. Teaching grammaring 
650 |a Anglais (langue)  |x Étude et enseignement  |x Allophones 
650 |a Grammaire  |x Étude et enseignement 
993 |a Livre 
994 |a EX 
995 |a 184927609 
997 |0 390381